Altijd maximaal

Klanttevredenheid 2019

Als professioneel kennis- en inkoopcollectief probeert HIT Profit haar leden zo goed mogelijk te ontzorgen op het gebied van energievraagstukken, subsidies, wetgeving, maar ook met verzekeringen. Maar doen wij het wel goed? Dit vragen wij vaak aan onze leden. Zij hebben tenslotte het laatste woord.

Introductie

Meten is weten. Het in kaart brengen van onze klanttevredenheid, maakt het bijsturen van situaties waar klanten mogelijk ontevreden over zijn, direct inzichtelijk. Daarnaast laat het ons zien dat wij waarde hechten aan de mening van onze klanten. Voor een uitspraak over en het verbeteren van de klanttevredenheid is onderzoek nodig.

Kwaliteit en waarde toevoegen zijn key!

Met ons klanttevredenheidsonderzoek kan een uitspraak gedaan worden over onze kwaliteit, waarde, tijd, sfeer, service en in hoeverre de extra voordelen van ons kennis- in inkoopcollectief worden gewaardeerd. HIT Profit streeft naar (zeer) tevreden klanten/leden en een hoge NPS.

Luisteren is ontzettend belangrijk

Ook luisteren wij graag naar onze leden en zetten de verbeterpunten direct om in concrete acties, die we elk kwartaal opnieuw meten. Dan zien onze leden direct wat er veranderd is en waar de verbeteringen hebben plaatsgevonden.